19 Nisan 2018 Perşembe

Urban Picnic


“Türkiye’nin ilk ve tek gece pikniği” Urban Picnic, 2. senesinde Kemer Country Orman Evi’nde 12-13 Mayıs’ta İstanbullular ile buluşuyor. Yeşillikler içinde, adeta bir karnaval havasında gerçekleşecek olan ve 5000 kişiyi ağırlamaya hazırlanan iki gecelik etkinlikte katılımcılar, yapılan ikramlarla onlarca farklı tarz ve mutfaktan yüzlerce farklı lezzeti ek ücret ödemeden ve sınırsız olarak tatma şansı yakalayacak.

Organizasyonu Hybrid ve Yemek.com tarafından gerçekleştirilen Urban Picnic, İstanbulluları gece pikniği ile yeniden buluşturmaya hazırlanıyor.

İstanbul’un en sevilen etkinliklerinden Urban Picnic İstanbullulara yeniden rengarenk ve çok farklı bir deneyim yaşatmaya hazırlanıyor. Kemer Country Orman Evi’nde, yeşillikler üzerinde geçecek iki akşam boyunca katılımcılar, Türkiye’nin en sevilen restoranlarının sunduğu ikramlarla Türk, İtalyan, İspanyol, Meksika ve Lübnan gibi farklı mutfakların yemeklerinden vegan lezzetlere, gastronomik deneyimlerden sokak atıştırmalıklarına ilginç lezzetleri tatma fırsatı yakalayacaklar. Ayrıca iki gece boyunca piknik oyunları, workshoplar ve yarışmaların yanı sıra DJ performansları ve canlı konserlerle de eğlenceye doyacaklar. Cumartesi gecesi sürpriz bir ismi ağırlayacak olan etkinlikte, Pazar gecesi ise Yeni Türkü sevilen şarkıları ile sahne alacak.

Piknik örtülerinizi çıkarıp, sepetlerinizi doldurduktan sonra çimlere uzanıp özel lezzetlerin tadını çıkartacağınız son derece keyifli ve eğlenceli bir deneyim için geri sayım başladı! Biletler Biletix’te!

Yemek.com hakkında: 2014 yılında yayına giren Yemek.com, Türk mutfağının klasikleşmiş yemeklerinin püf noktalarından keşfedilmeyi bekleyen mekanlara, liste şeklinde oluşturulmuş eğlenceli konulardan en yeni yemek trendlerine kadar farklı birçok iştah açıcı içeriği bir araya getiriyor. Her ay 15 milyon tekil ziyaretçiye, 40 milyon sayfa gösterimine ve 31 milyon video izlenmesine ulaşan Yemek.com, 1,7 milyon Facebook fanı ve toplamda 2 milyondan fazla sosyal medya kullanıcısı tarafından takip ediliyor. Bütün içerik ve video prodüksiyonunu kendi uzman ekibiyle yapan site, markalarla işbirlikleri dahilinde de yemek tarifleri, videolar ve projeler geliştiriyor. Aynı zamanda Urban Picnic gibi yemek festivalleri düzenleyerek, yemekle duygusal bağı olan kişilerle yüz yüze bir araya geliyor. Yemeksepeti’nin sahip olduğu deneyimle hayata geçen Yemek.com, Türkiye’de yemekle özdeşleşmiş en kapsamlı internet mecrası olmayı hedefliyor.

Hybrid Community hakkında: 2012 yılından itibaren multidisipliner projelere imza atarak yaratıcı bir platform misyonu üstlenen Hybrid, markaları ve deneyimleri, beklenmedik ve yeni formatlarda bir araya getirerek marka iletişimine katkıda bulunuyor. Uluslararası ve ulusal pek çok prestijli projenin tasarım, etkinlik, içerik, iş geliştirme, trend analizi, pr, online - offline iletişim ve sponsorluk kanallarını yöneterek; iletişiminin tüm alanlarını kapsayan bir partner olarak markalarına, konsolosluklara ve kurumlara hizmet veriyor. Hybrid, gastronomik deneyimlerin ağırlıkta olduğu projeleri ile tüm şehre yaratıcılık, lezzet, heyecan ve mutluluk dağıtmaya devam edecek…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder